שאלות ותשובות נפוצות

כיצד אקבל את המוצר?

המוצר נשלח ישירות מן הספק, בדרך כלל באמצעות דואר ישראל, אך לעיתים גם באמצעות חברת שילוח, לנקודת איסוף הקרובה לכתובת שצוינה בהזמנה.
עם הגעת החבילה  לנקודת האיסוף תישלח אליכם הודעת ווצאפ / מייל.

 

מתי אקבל את המוצר?

11-35 ימי עסקים לאחר ביצוע ההזמנה.
ימי עסקים – לא כולל: שישי, שבת, חג, ערב חג וחול המועד.
ימי האספקה נספרים החל מיום לאחר ביצוע הרכישה.

איך אני יכול לדעת מתי המוצר יגיע?

לאחר הרכישה תוכלו לעקוב אחר מועד הגעת המוצר אל הכתובת שהגדרתם וסטטוס האספקה שלו בעמוד “מעקב הזמנות”. בנוסף, תישלח אליכם הודעת ווצאפ / מייל כאשר המוצר יגיע לסניף הקרוב לכתובת שציינתם בהזמנה.

האם אני חייב להירשם לאתר בכדי לבצע הזמנה?

לא, אין חובה להירשם לאתר.
ניתן לבצע הזמנה גם ללא הרשמה, אם כי אנו ממליצים כמובן להירשם, כך תהליך ביצוע ההזמנה יהיה מהיר יותר ופשוט יותר.

שאלות ותשובות נוספות

איך אדע שההזמנה התקבלה?

לאחר שהזמנתך תתקבל במערכת, ישלח אימייל עם כל פרטי העסקה לכתובת עמה נרשמתם לאתר או לכתובת האימייל שצוינה בהזמנה, תחת הכותרת “הזמנתך התקבלה – מספר הזמנה XXXXXX”

כיצד אני יוצר קשר עם שירות הלקוחות?

תוכלו לכתוב לנו פנייה בווצאפ או באימייל. שירות הלקוחות פעיל בימי חול, בימים א’-ה’, בין השעות 09:00-16:00. בימי שישי ובשבתות, וכן בערבי חג, חגים, ובחול המועד, שירות הלקוחות אינו פעיל.

האם ניתן להחליף או להחזיר מוצר?

אין אפשרות להחליף מוצר. לגבי החזרת מוצר, הדבר יבוצע בהתאם לחוק להגנת הצרכן בעבור עסקאות מסוימות כפי שמצוין בחוק המלא וכן לפי מדיניות האתר.

שכחתי את הסיסמה, מה עליי לעשות?

שכחת את הסיסמה? הזן את שם המשתמש או כתובת הדואר אלקטרוני כאן ותקבל קישור לאיפוס סיסמה באמצעות דואר אלקטרוני.

אני בעל עסק, איך אני יכול להתחיל למכור את המוצרים שלי באתר שלכם?

אנחנו מעדכנים את רשימת המוצרים באתר שלנו באופן יומיומי ותמיד נשמח לצרף מוצרים חדשים. אם גם אתם רוצים להצטרף לרשימת הספקים של היבואן לצרכן ולהתחיל למכור באתר, פשוט צרו עמנו קשר. לחצו על קישור הדרך בה תרצו ליצור עימנו קשר: ווצאפ או מייל

למה יבוא אישי? ולמה היבואן לצרכן?

למה יבוא אישי? כי זה פותח לכם פתח לעולם שלם של מוצרים ייחודיים, מגניבים, שימושיים ואיכותיים שלא תמצאו בחנויות בארץ. רוצים להיות ייחודיים? שונים מכל האחרים? לגלות מוצרים איכותיים וחדשים שעד עכשיו לא ניסיתם, ולא להיות שבויים בידי הרשתות והחנויות בארץ? יבוא אישי זה הפתרון בשבילכם. לא צריך לטוס כדי לחזור עם גאדג’טים וחפצים מקוריים, אפשר לשבת בבית במחשב, או בסמארטפון באוטובוס, ותוך כדי לרכוש מוצרים שיהיו ייחודיים רק לכם.   למה היבואן לצרכן? כי אצלנו תקבלו חוויית קניה חלקה ומצוינת, אתם רק בוחרים את המוצר שתרצו ואנו ניצור קשר עם הספק ונטפל בכל ענייני ההזמנה שלכם. אתם לא צריכים לעשות דבר, גם לא להסתבך עם האנגלית… אצלנו תמצאו מגוון רחב של מוצרים בכל קטגוריה שרק תרצו, במחירים שפשוט חבל לפספס. ןאם יש לכם שאלה או בעיה, אנחנו לשירותכם – שירות הלקוחות שלנו הוא מקצועי ואדיב, וישמח לעזור לכם בכל ענין שתצטרכו. לא מצאתם את המוצר שרציתם? אנו כאן בשבילכם! שלחו לנו תיאור או תמונה של המוצר שתרצו ואנו נעשה כל מאמץ בכדי להשיג אותו.